HASZNOS TANÁCSOK ÜGYVEZETŐKNEK


cégvezetőknek, ügyvezetőknek, olcsóbb osztalék,

Minden tulajdonos vagy ügyvezető célja, hogy a cég jól prosperáljon, a befektetés megtérüljön, és persze az is, hogy a dolgozók és az ügyfelek elégedettek legyenek a vállalkozással.
Ez így egyszerűen hangzik, megvalósítása azonban nem könnyű.
Éppen ezért összeszedtünk néhány tippet, amit a saját bőrünkön tanultunk meg – ha ezeket figyelembe veszed a rövid és hosszú távú döntéseknél, még jobban teljesíthetsz a piacon.

1. Az alkalmazottaid felvirágoztathatják vagy romba dönthetik cégedet
Minőségi szakemberekhez kétféleképpen juthatsz: vagy megfizeted a szektor legjobbjait, vagy olyan életpályát és karrierlehetőséget kínálsz, amivel kinevelheted a jövő titánjait.
Ne feledd, minden ezen múlik! A jó alkalmazottak a cég motorjai.

2. Ismerd a saját számaidat! Mindegy, milyen területen mozogsz, komoly pénzügyi tervvel kell rendelkezned. Ez azonban nem jelentheti azt, hogy év közben ne kéne ellenőrizned a teljesítményt.
Melyik ügyfélre fordítotok komoly energiát, anélkül, hogy jelentős bevételre tennétek szert?
Melyik alkalmazottadra érdemes építeni?
Ha tisztában vagy a számokkal, nemcsak hatékonyabb lesz a cég, de jobb tárgyalási pozíciót is vívhatsz ki magadnak ügyfeleiddel és az álláskeresőkkel szemben.

3. Nincs siker marketing nélkül Google hirdetés, Facebook-reklám, Display-megjelenések, SEO – ma már nem kell vagyonokat költened, ha promotálnád vállalkozásod. Költened azonban kell.
Állj ki társadalmilag fontos ügyekért, köss partneri szerződéseket és tarts rendezvényeket!
Hosszú távon a jól átgondolt marketing növeli vállalkozásod hitelét, és hozzájárul egy erős brand kiépítéséhez. Keress megbízható online marketing ügynökséget, és bízd rájuk a stratégia kiépítését!

4. Becsüld meg az ügyfeleidet! Akik a te termékedet vásárolják, a te szolgáltatásodat veszik igénybe, azért teszik, mert különleges bánásmódot remélnek.
Minél nagyobb egy cég, és minél nagyobb értékű megbízást ad, annál inkább elvárja, hogy ő legyen a legfontosabb. Neked pedig az a dolgod, hogy tökéletes szolgáltatást és élményt nyújts minden ügyfelednek.
Sokkal költséghatékonyabb megtartani a jelenlegi klienseidet, mint folyton újakra vadászni.

5. Ne akarj az lenni, aki mindenhez is ért!
Ehelyett fókuszálj arra, amiben igazán jó vagy, és próbáld fenntartani a színvonalat! Ha ismered az erősségeid, könnyebben tudod kitalálni, miben vagy más, mint a többi ügynökség.
Érdemes meghatározni, milyen a céged számára ideális ügyfél, és az olyan megrendelőkre fókuszálni. Jobban jársz, ha csak azt vállalod el, amihez megvan a know-how, mint ha elfogadsz minden megbízást, és később szabadkozni kényszerülsz.

6. Ismerd a konkurenciát! Manapság már minden szektorban hatalmas a verseny, neked pedig tisztában kell lenned azzal, hogy kik a vetélytársaid. Kik azok, akik a tiédhez hasonló szolgáltatáscsomagot kínálnak? Hogy alakulnak az áraik a te céged ajánlatához képest?
Hogy megőrizhesd a piacon kivívott pozíciódat, vagy éppen feljebb léphess, információkkal kell rendelkezned a konkurenciádról – csakis így kínálhatsz versenyképesebb, teljesebb szolgáltatást a megrendelőidnek!
Forrás: https://online-advantage.hu